fredag 12 november 2010


Hej allihopa!
Jag heter Ebba och är med i gruppen DREAM TEAM MASHMALLOWS. Jag är 11 år och älskar allt som rör musik. Men jag tycker förstods att teater är jätte roligt också. I år ska vi spela Alice I Underlandet. Jag är den där larven som sitter och röker vatten pipa på en svamp. Det är roligt att spela honom för att han har ett "harem" som avgudar honom och att han är lite dryg och så. Jag vill hälsa alla att försöka komma på våran föreställning den 24 maj på kvällen ( jag kommer med tid senare). Skolår 4-6 får gärna komma på dagen. Men det kostar förstods lite för klassen att titta. Hoppas verkligen att ni kan komma.


MVH Ebba

2 kommentarer:

  1. Jag har en fråga.När var detta? När du var på liseberg??Du ser glad ut har du vunnit kaninen??Cool bild =)Hoppas du kommer på fredag!!

    MVH Elise

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild Ebba! Vi saknade dig på repet i fredags. Förresten - va bra du var på piano på cafékonserten i onsdags! /Alex

    SvaraRadera